tiistai 23. marraskuuta 2010

Tutkimusmatkalla






























Viikot vierähtävät niin nopeasti! Tämän kolmen viikon aikana on olo ollut kuin tutkimusmatkailijalla: paljon tutkittavaa, intoa, iloa, uusia ideoita ja ajatuksia. Olen vasta polkuni aloittanut eikä vielä ole tullut mäkiä vastaan. Olen saanut nauttia kauniista maisemista, ehtymättömästä tarinaperinteestä ja historiallisista kerroksista. Olen tutustunut kyläläisiin sekä eläviin että menneisiin :) Edessä on vielä monta kohtaamista, askelta ja nousua! Hengästyttää!

Olen päivittänyt tarinoita blogiin ja teen sitä jatkossakin. Kokoan tarinoiden pohjalta matkailupaketteja teemoittain ja kokoan kunkin teeman ympärille sopivat yrittäjät - eli sääksmäkeläiset yrittäjät saavat vieraan seuraavien viikkojen ja kuukausien aikana! Minuun voi myös ottaa yhteyttä puh. 040 56 36 017 tai poiketa työhuoneella Voipaalan Pytingissä.

Aamulla kävin napsimassa kuvia Sääksmäen sillalta, olipa kaunista.

7 kommenttia:

  1. Olen samaa mieltä kuin tuo pikku veljeni..

    VastaaPoista
  2. Poikieni isänä olen kiinnostunut, kuka henkilö on tämä "tarinoiden Sääksmäki"?
    Terveisin Ahti Oksa

    VastaaPoista
  3. Kiitos! Helppo on kuvata,kun on upeat maisemat :)

    Tarinoiden Sääksmäki on matkailuelinkeinojen kehittämishanke, joka sai Leader-rahoituksen neljäksi kuukaudeksi. Blogia päivitän minä, hankesuunnittelija Tiina Kuivalainen.

    Tervetuloa mukaan tutkimusmatkalle!

    VastaaPoista
  4. Näitä juttuja on todella kiva lueskella. Taidanpa vierailla täällä useamminkin päivittelemässä tietojani !

    VastaaPoista
  5. Onko Tiina historian havinaa Sääksämäen rovastista Wallinheimosta? Hän oli isäni äidin isä eli mummoni Vuokko Julin os Wallinheimo isä.
    Asuivat Sääksmäen pappilassa.

    VastaaPoista
  6. Wallinheimo oli isäni ja äitini rippipappi. (Aukusti Oksa, Suoma Innala)

    "Havinasta myös kiinostunut".

    VastaaPoista